ترجمة Translate

احباء المدونة

من هنا المواضيع نرجو منكم ان تعلقو

24 فبراير 2012

قريبا مجهود شخصي





  

هناك 6 تعليقات:

  1. مشكورة انا من طرف
    beautygirl_bosy
    واسمي بستاردول gegylove_888
    وعايزة اسلك ازاي اخلي بنت عندي كاتبة وازاي عملتتة الصفحة الرئيسية وفتاه الغلاف المدونة ممكن تجاوبيني في رساله علي ستاردول

    ردحذف
    الردود
    1. اوك رح اقلك بس اولا انضمي لمدونتي

      حذف
  2. مش اعرف اشترك في المدونات قوليلي انتي اسم gegylove_888ستاردول

    ردحذف
    الردود
    1. اذا عندك حساب قوقل او تويتر او فيسبوك ادخلي لمدونتي و اظغطي اشتراك
      في هذا الوثع و هيك اشتركتي

      حذف
    2. انا اشتركت وهجبلك بنت تشترك في مدونتك وياريت تقوليلي الخطوات الانا قلتلك عليها بليز يا قمر تقوليلي اعمل ازاي زيك كدة
      فتاه الغلاف وكاتبة المدونة وازاي اخلي اي بنت عندي كاتبة في مدونتي ومعلقة الشرف ازاي ممكن تقوليلي علي ستاردول في رساله gegylove_888 دة اسمي في ستاردول

      حذف
  3. اكتبي تاني بريدك الامتروني علشان اتمسح عندي في اضافة مولفين

    ردحذف

قلوب